Готуємося до перевірки техніки читання!
Готуємося до уроку позакласного читання
"Цікавий світ природи"
ЧИТАЄМО РАЗОМ!
Українські народні казки
Казки Василя Сухомлинського
Казки братів Грімм
Казки Шарля Перро
Казки Ганса Крістіана Андерсена
Читаємо швидко
Із скарбнички мудрої
книги
· Книга – друг школяра.
· Книги читати – багато знати.
· З книгою дружити – у добрі і щасті жити.
· Хто багато читає – той багато знає.
· Книга вчить, як на світі жить.
· Книга допоможе у труді, виручить у біді
· У Землі супутник – Місяць, у людини-
книга.
Єдині вимоги до учнів
щодо використання та збереження підручників:
Ø пам’ятай,
що бережливе ставлення до книги - завдання державної ваги;
Ø одержавши
пiдручник, обгорни його;
Ø слідкуй за
чистотою книги, не читай під час їжi, не бери брудними руками;
Ø не
загортай сторiнок, а користуйся закладкою;
Ø не роби на
сторiнкахпiдручникапомiток, записiв тощо;
Ø не клади в
книгу олiвцi, iншiтовстi предмети: вiд цього рветься палiтурка;
Ø читаючи
пiдручник, не згортай його палiтурками одна до одної: від цього
сторiнкипiдручника розпадаються;
Ø слiдкуй за
станом книги, своєчасно ремонтуй її;
Ø пам’ятай:
пiдручник повинен служити учням не менше 5 рокiв i бути чистим, цiлим;
Ø у кiнцi
навчального року своєчасно повертай підручник своїй рiднiйшколiтiльки у
вiдмінномустанi, бо на нього чекають твої молодшiтоваришi;
Ø бережи
свого вiрного, мудрого друга - книгу!
Заповіді читача
1. Пам’ятай,
що читання - одна з найважливiших, найпотрiбнiших, найсерйознiшихробiт, не «мiж
іншим».
2. Навчися
користуватися змiстом.
З. Хоча б
одну з читаних тобою останнiм часом книг читай iз закладкою, повертайся iнодi
до прочитаного.
4. Не
залишай книгу недочитаною без серйозних причин.
5.
Закриваючи книгу (навiть прочитавши тiльки частину її), подумай, що
запам’яталося, схвилювало, налякало, втiшило, вразило, здивувало.
6.
Постарайся самостійно розiбратися у всьому, пояснення незрозумілих слiв шукай у
тлумачних словниках.
7. Книга
добре i надовго запам’ятовується, якщо її змiстрозповiстидруговi, батькам.
Немає коментарів:
Дописати коментар